Administrativ ”Frontpost” og kundeserviceminded medarbejder søges til vores team

Administrativ ”Frontpost” og kundeserviceminded medarbejder søges til vores team

Vi, Specialbandager i Bagsværd, har travlt og udvider teamet. Vi opretter en ny stilling som serviceminded og administrativ medarbejder, med placering i vores reception.  
Vores ansatte er vores vigtigste ressource og som medarbejder hos os, kan du derfor forvente at blive en del af en professionel organisation, som vægter både din trivsel samt en stærk teamånd. Du er tæt på ledelsen der vægter åbenhed, direkte dialog, gensidig feedback og løbende tæt information/kommunikation. Vi er en social arbejdsplads med en uformel tone blandt ansatte og med en varm, høflig, empatisk og professionel tone overfor alle vores kunder og samarbejdspartnere.

Dine arbejdsopgaver vil hovedsageligt bestå i:
At tage imod vores kunder i klinikken 
Support for vores opmålere i klinikken
Ad hoc opgaver og hjælp til dine kolleger
Bestilling af varer til vores standardsortiment

Vi forventer at du: 
•    Er troværdig og god til at skabe kontakt og tillid både pr. telefon og i den direkte kontakt. 
•    Danner naturligt gode relationer til kunderne, dine kolleger og vores samarbejdspartnere
•    Har et godt overblik med øje for detaljen 
•    Arbejder ordentligt og struktureret

Kvalifikationer og dig som person: 
•    Du får energi af at få tingene til at ske, er initiativrig og ikke bange for at give en hånd med, hvor det behøves
•    Du har evt. tidligere varetaget ”tovholderrollen” og har gode evner til at holde fokus i en travl hverdag
•    Du har dygtige kommunikative evner og taler og skriver perfekt dansk og har et godt kendskab til engelsk i skrift og tale.
•    Du har en struktureret og detaljeorienteret fremgangsmåde ift dine arbejdsopgaver
•    Du er fortrolig med IT og har nemt ved at sætte dig ind i et nyt system – vi bruger Kompas4.
•    Du ønsker at være en vellidt, stabil og fleksibel kollega

Erhvervserfaring:  Det er en stor fordel, hvis du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har beskæftiget dig med den direkte kundekontakt samtidig med diverse administrative opgaver, gerne indenfor kropsbårne hjælpemidler. Hvis du ikke har denne erfaring, skal du have mod og gejst til at lære et nyt område at kende, hvor faglighed er yderst vigtig for succes og samtidig en vigtig del af Specialbandagers DNA.

Uddannelser: Du er måske kontor- eller sundhedsfagligt uddannet med erfaring indenfor den direkte kundeservice, kombineret med administrative opgaver. Evt. anden relevant baggrund. 
•    Arbejdstiden er ”37+” timer om ugen eks. frokost
•    Vi har frokostordning
•    Lønpakke efter kvalifikationer + pension og sundhedsforsikring

Spørgsmål til stillingen – Vi samarbejder med FUGL LEONHARDT så ved spørgsmål til stillingen, kontakt gerne Connie & Suzette rec@fuglleonhardt.dk eller 77 33 00 00
Vi søger en erfaren, smilende og serviceminded kollega der brænder for at få succes i sit job og trives i en virksomhed med engagerede kolleger i et højt tempo, lyder det som noget for dig? Så glæder vi os til at høre mere om dig. Send din ansøgning og cv via link. 
Tiltrædelse: Hurtigst muligt, vi holder samtaler løbende i takt med modtagelsen af ansøgninger.

Relaterede nyheder